Ahad, 15 Mei 2011

teringat zaman skolah

teringat dulu zaman skolah kan??kowang tak teringat ke??kejam betol la kowang nie..hey!!nak tau tak,,mase darjah 1 aku skolah dekat SRK BATU 3..sampai darjah 3 aku skolah sane..bapak aku pindah taman sri kluang nie so nye,,aku pon turot la berpindah sekali..umm..jadik aku pon di tukarkan skolah..SK PEREMBUAN BANDAR..haha..kowang tau tak,,kat skolah yang baru nie bowing giler..sebap,,semuenye lelaki la..haha..da name perempuan bandr mane ade lelaki!!hey..tak berape best la..aku macam takde kawan sangat tau kat skolah yang bawu..huh!!dowang memileh kawan!!aku benci..naseb baek ade ain,,ila,,hamizah,,lili..huhu..seronok gak biler jumpe yang satu kepale kan..umm..mase aku dekat skolah batu 3 tu,,aku kawan dengan syafika hairudin,,isma,,mis,,dila..tah la aku tak bape ingat..ha!!murni..haha..budak comel yang suke makan dulu..tapi sekarang jumpe kat facebuk setelah sekian lame tak jumpe..hehe..sayang kau murni!!ingat tak dulu kite selalu makan ape tu kat kantin kalao pika tak datang??haha..isma ingat tak dulu mate kao bulat,,rambot kao pacak pacak,,kao suke diri sambel jeling owang dengan mate kao yang bulat tu..huhu..pika pulak..kao ingat tak kite paling rapat??kalao aku lambat ciap keje,,aku selalu cakap"pika,,kao nak anta buku,,tunggu aku tao.."lepas tu kadangkadang kao tulis lambat sebap nak kaver tulesan kao yang comel tu kao cakap macam nie"zubaidah janganlah tulis dulu..tunggu aku tao..kite tules samesame"haha..rindu giler babi sial moment tu..hihi..kowang ingat tak aku pegi skolah tak pakai tudung??rambot aku yang qute??ingat tak??haha..perasan do aku..mis pulak mase tu gedik giler kan..metangmetang zaman kecantikkan die..haha..kowang perasan tak mis gedik..tersengihsengih kalao rozaini yang degil nak mampos tu tanye die pape??perasan tak??!!haha..murni pulak aku ingat lagi time die demam!!wakaka!!takde selere nak makan..aku pulak tanye.."murni..kao sehari tak makan,,kao tak kurus ke??"hahha..aku tak hengat la murni jawab ape..lepas tu murni cakap dengan aku"cube ko rase nafas aku..panas tak??kalao panas,,maknenye demam la.."haha..adoi..kelakar!!aku rindu kat cikgu SITI SATILA,,JAMILAH,,teacher ape yang aku pernah kene dende dengan die dulu tu..hahaha..adoi..rindu!!zaman batu 3 memang best..skolah bandar perempuan pulak tak berape ingat la sebap tak berape best..haha..time tu aku da kene pakai tudung da..haha..tapi tapi aku ingat cikgu matematik darjah 6 aku..peh!!dengan rambot pendek,,badan beso,,muke jangan cakap!!RAJA ROHANI BINTI ****************..aku tak ingat name bapak ckgu tu..haha..yang penting,,aku penah jugak kene rotan,,baling buku,,kene marah dengan cikgu tu..mane la cikgu tu sekarang..teacher afidah yang puteh melepak,,cikgu faezah yang ajar sains,,cikgu kamisah yang ajarkan bahase melayu!!oh cikgu sayang kao!!kerane kao,,UPSR BM aku dapat A!!!!!haha..ciku ingat aku lagi ke??hihi..lepas tu,,aku naek skolah menengah!!haha..dekat dengan rumah..pestime pakai kaen biru menengah..kowang tautau la sendiri..haha..skolah menengah the best bagi aku!!SMK TAMAN SERI KLUANG!!sayang skolah tu!!haha..memang skolahku syurgeku la!!hehe..aku skolah situ dari tingkatan1sampai5..moment paling best,,opkos tingkatan3,4,5..beronokronok dengan kengkawan aku..haha..tingkatan 3 aku jaat siket la..cabot skolah,,ponteng kelas..melawan cikgu..tapi pengalaman!!nanti anak aku jangan buat okey!!nanti PMR tak dapat banyak A..haha..tingkatan5 daa nak dekat SPM..gejale menbawak hanpone semakin menjadikjadik di kalangan budak kelas aku..macam tak boley berpisah langsong dengan handpone..huhu..lepastu kitowang pon SPM..lepas ajek SPM,,masengmaseng buat hal sendiri..tapi kan,,zaman skolah memang terbaek!!lepas tu aku melanjotkan pelajaran ke tingkatan6..haha..ayat tak boley bla!!xpuas tingkatan5 nak jugak tingkatan6..haha..aku skolah dekat SMK TUN HUSSEIN ONN..tu adelah sklah sukan negeri johor okey..aku tak berape minat sangat la skolah kat situ..agaknye aku da terjatoh cinte dan seluroh hati aku da serahkan kat smk taman seri kluang kot..hehe..aku tak dapat bawak tingkatan6..susah dan sangat susah!!aku pon berhenti dan melanjtkan pelajaran dengan mak aku dekat rumah nie..haha..sekian cerite zaman skolah!!

2 ulasan:

  1. kaw ingat lagi ek ??
    aku da lupe laa beb .. hahaha

    BalasPadam
  2. mesty la aq ingat..srk batu 3 best!!syg skolah 2 tw..hehe

    BalasPadam