Selasa, 31 Mei 2011

kawan lupe kawan??

tajok arini delah bertajok KAWAN LUPE KAWAN..okey..ala kowang memang tak pelik kan dengar??sebap ramai kan yang kene macam aku??ramai kan??aku pon kene..rase memang saket..tapi tak nak mention name die kat cini..nanti die bace..maklomlah aku tak suke nak saketkan hati owang..tapi owang suke saketkan hati aku..:(haha..tapi mampu senyum lagi walaopon hati saket..nampak :)..hehe..dulu mase dekat sekolah,,diela owang paleng beryekyek sangat bercakap"NANTI KOWANG JANGAN LUPE MEMBER TAU..WALAOPON ADE YANG PEGI BELAJAR,,JANGAN LUPE CONTECT2..JANGAN LUPE TAU"tapi sekarang aku jek yang mizkolmizkol die..mesej die tanye apeape..tapi die??tak balas do..nombor aku pon die tak simpan??aku telepon die,,die boley tanye "NIE SAPE?"haih!!tak saket pulak telinge aku mendengarnye wahai sahabat??sampai hati ko dok..heh!!ala cakap ko memang taknak kawan dengan aku kan senang..kan??nie tak nak buang nombor bagai..heh!!tak sangke sey aku dapat kawan macam ko..lame kite kawan dari tingkatan 3..cabot sekolah samesame,,cabot kelas samesame,kelentong samesame,melawan cekgu samesame,gelak samesame,ponteng sekolah samesame..tapi ko boley lupekan aku??adoi..tak patotla sey..kao tau tak,,kawan yang aku baru kenal macam SALIZA dengan ANA pon tak de sombong macam ko do..haih!!yang paleng aku saket hati aku dapat tau ko boley cakap dengan adek kao yang "ida yang lupe member..die mizkol ke,,mesej ke,,aku memang saje tak nak balaz..padan muke"wahai sahabat,,sesunggohnye kao yang menipu..selame nie aku tak penah lupe ko..sudah la..tak nak kawan sudah..tak mati pon aku tak de kawan macam ko..aku harap,,ko dapat kawan yang ko nak sangat tu la kan..belah la wey!!adios!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan