Rabu, 11 Mei 2011

rombongan lagi ?

rombongan??yeah !! aku cukop suke dengan rombongan rombongan nie..hehe..cukop suke !! sebap sebap,,sebap jalan jalan okey..okey la beb..hobi aku jalan jalan..sesuai la kan??haha..kali nie rombongan pegi KUALE LUMPOR..wah..cam best jek kan..tapi tapi,,bukan pegi ikot rombongan anak sedare aku lagi okey..kali nie ikot rombongan anak sedare pakwe aku..ajim..hehe..aku nak ikot sebap akak ipa jai ajak..hehe..jai yang nak sapot kan..hehe..seronoknye dapat pegi hanimun..haha..lambat sangat nak kawen..hehe..tapi tapi,,takot tak jadik..jai tu da la manyak sangat alasan kan..hehe..RM47.00saje okey pegi kl tu..makan sendiri..alah kalao setakat makan,,aku boley sangat sapot jai..hehe..kan kan kan??huhu..kowang,,doakan aku jadik pegi okey..nak sangat..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan