Isnin, 9 Mei 2011

risau sangat la

ee..aku risau giler la beb..membe aku,,seha ade ofer aku keje dekat tempat die..tapi sebelah la kan..keje jage kaunter tiket bas express..aku kene jage bas orkid okey..mule mule aku pikir jugak tau..yela aku da dapat dekat kilang achik..aku pergi dengan ira..kitowang dapat..tapi aku tak nak sebab dapat bagian paking..ellow!!aku tak nak okey..penat yang amat sangat!!umm..so,,aku putoskan terime tawaran seha tu..so nye,,aku interview la tadi ditemani buah hati pengarang jantung aku..jai okey!!dapat la..tapi dalam die interview aku tu,,dalam aku tengah sebok isik borang die boley tanye pulak "TELINGE TAHAN TAK??kowang tau tak ape makne nye??omaigod!!maksod die adekah tahan maki die??aduh..dari situ aku dah lemah giler cakap kowang..pehh!!nie sekarang pon aku ase macam tak sure jek nak keje dekat situ..yela aku kang nanges..da la aku gembeng owangnye..haiyak !! macam mane meyh??aku risau,,aku tak tahan kang..mulelah mak aku setat bebel kang..aduh..ya allah mintak mintak aku tahan la keje dekat situ..amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan