Ahad, 22 Mei 2011

hanimun with my jai

nie la jai aku..pegi hanimun dengan die..seronok tau..jai,,saye sayang awak ketatketat!!takde sape boley amek awak dari saye okey??<3 kao la sayang!!
qute tak saye??jai yang snap..semat kan??haha..plesing selendang bawu..haha..tak mahal la okey..harge mampu di beli..hehe..
nie dalam bas..tengah tunggu semue owang lengkap,,kitowang pon snap la gambar bedue..hehe..swee tak kitowang??aku plesing selendang bawu..hehe..
nie mase dekat putrajaya..nie la mukemuke suci baru lepas memandikan diri..hehe..nengok..maseh lawa dan hensem lagi kan??tapi ini da edit..tapi kalao tak edit pon semat jugak:)
nie la gambargambar aku dengan jai..haha..sebenarnye banyak lagi okey..tapi mals la nak tunjok bebanyak la..haha..nanti owang cakap aku over pulak..hehe..kowang,,best tau walaopon tak banyak tempat yang kitowang pegi..tapi dengan jai,,memang best la!!die kuat tido la okey dalam bas..tapi tak pe kot..shuke nengok die tido..mate rapat!!sayang kao tau??kao sayang aku jugak kan??mestila!!haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan