Isnin, 16 Mei 2011

jatoh cinte lagi

mungkin inikah yang dinamakan cinta,,
hati gembira rasa,,
bila kau kata cinta..
ha..inilah cinte aku..yang aku jatoh cinte!!sayang awak ketat ketat!!

hihihi..okeyla..ini lah gambar budak moncet!!hey!!die yang boncet okey..bukan aku..haha..tak kesah la apepon,,aku tetap sayang die..die budaknye manje,,boncet,,pendek,,penyayang,,amek berat..hehe..<3nah!!amek leb tu ea??haha..aku panggel die supermen..kenape supermen??sebap sebap die hero aku..haha..ade name baru untok die tau..pelam!!kenape pelam??suke ati aku la..pakwe aku..haha..tak de la..sebap,,aku suke pelam macam aku suke die..hehe..tu jek..ala kowang nie kang kalao aku tak bagi tau nanges begulingguling pulak..haha..haha..die la satusatunye supermen aku!!titik!!nokhtah!!fullstop!!tak de yang laen!!so,,sapesape yang nak terai husha aku,,harap maap!!dan aku pon hanye untok die sowang..kowang kalao amek die dari aku,,aku tembak pakai senapang gajah..haha..gurau..mane aku nak dapat senapang tu kan..haha..tapi jangan terai husha die okey..borang untok jadik makwe die,,aku da amek semue..haha..dulu mase sekolah takde la boncet macam nie..die cakap die jadik montel macam sekarang sebap ade aku yang jage die..hehe..bangge sey!!kembang idong!!ade macam nie tak??(oo)..haha..tak okey!!idong aku mancong..huhu..perasan sudah!!
muke die,,sebijik abah die..muke aku,,sebijik bapak aku..muke jawe..hahamaknenye idong pesek!!tak mancong pon..huhu..abang abang aku jek mancong..ikot mak aku..haha..papepon,,besyukor kan ade idong??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan