Khamis, 5 Mei 2011

penat

PENAT??ye aku memang penat sampaikan sekarang aku da tak de suare tau tak??tapi tapi,,tipu la kan kalao aku teros takde suare..ade lagi beb..cume siket siket la kan..haha

1.SINGEPURE
-penat tau tak??maklom lah kan pergi rombongan tadika anak sedare aku..so nye,,tau tu la kan kalao pegi rombongan??tau la kan..jalan pon kelam kabot..haha..yang paleng aku tak tahan mase dekat emegresen sinepure..adoi..ketat giler beb peraturan die kat sane..adoi makanan berkuah pon kowang tak boley bawak masok sane..haiyak !! haha..barang barang die jangan cakap,,mahal nak mampos dok..aku beli kicen jek..ade 6 3dolar ok..bapak aku cakap,,3dolar,,6ringget..haiyak..mahal sunggoh..tapi beli jela..same je tah tah dengan harge malaysie..haha..cube nengok kat melake tu..kadang kadang lagi mahal kan??hey..umm..tapi kalao nak memikekan mahal la ape la,,tak payah pagi la kan..sebok sangat mahal mahal !! ha simpan jek duet tu dalam sarong bantal..balek da tak berape nak penat la kan..naseb baek jalan tak sesat do..kalao tak,,penat dok dalam bas dari bejalan aku ase..haha..tapi penat tak penat,,memang best..yela kan..dapat cuci mate,,tenangkan otak yang tengah dok beserabot ni..hehe...

2.BATU PAHAT
-2mei,,aku bejalan lagi sekali..pegi batu pahat pulak..bapak aku cakap.."kowang nie xreti penat ke??"haha..tak pon..siket pon tak..haha..best..sampai sampai jek,,dengan murah hatinye bapak aku,,die belanje kitowang makan..dekat YANA ASAM PEDAS..peh memang sedap do..asam pedas die memang berase okey..bapak aku sebok oder kepale ikan merah masak asam pedas,,sayr labu masak lemak,,aku dengan achik oder ayam goweng..sedap do ayam die..ayam goweng berempah..berase..masen,,rempah..ape sume la rase..hehe..sedap betol kitowng makan..lepas makan gerak mak aku nak g carefour..pegi la..konon konon nak belibaju kat sane..tapi mak aih !! mahal gilak !! haha..beli dekat pasar malam je la..haha..bapak aku ofer macam macam..tapi makanan okey..!! sebab bapak aku cakap,,kenyang..bhahaha..aku amek :
*chipsmore
*oreo
*yoget
*vitegen
*rocky
macam macam kan..lepas tu balek konon konon mak aku nak singgah ayer itam..sebab mak aku nak beli frame la konon..lepas tu tak pegi sebab jalan jem cakap kao..besusun kete..maklom la kan ari abes cuti..tu yang dowang nak balek besok nak keje kan..lepas tu bapak aku ajak pegi one stop yang dekat tasek tu..beli la seluar pendek..haha..lepas pegi one stop tu,,mak aku ajak pegi pasar kampong melayu pulak..mak aku nak beli bawang okey..haha..

3.CARIK KEJE DENGAN IRA
-huh..ni paleng aku tak suke..carik keje okey..penat betol..siket siket tunggu panggilan..adoi..menyampah betol..malas aku nak cerite pasal keje okey..semak blog aku jek..nanti aku da dapat keje yang betol betol aku suke..aku cakap ok..

p/s::penat tapi best tau..haha..ni bukan pesanan,,ni luahan..suke ati aku oket\y !! haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan