Khamis, 9 Jun 2011

single akhirnye T_T

SINGLE??akhirnye memegang status tu??oh..macam tak percaye kan..kali ni aku sendiri yang wat keputusan nie tok putoskan hubungan dengan die..sebap sebap aku tak matang la nak pike kan yang lebih lebih nie..sedih memang sedih..kitowang kawan lebih 3 tahun..da tak de jodoh agaknye kot..sabar aje la kan..nak wat camne..hehe..aku maseh mampu tersenyum..:)..cube piker okey owang yang dah kawen bertahun tahun pon mampu bercerai dan meneroskan hidop mereke..kenape tidak aku yang belom ade pape ikatan??kan??just couple..kalao aku cakap sedih sebab lame,,owang da kawen lagi lame kan??yang da beranak pinak..kan??malah kadang kadang yang da ade cucu pon pegang status BERCERAI..kan??aku bawu je putos couple..untong belom jadik jande seperti mereke mereke..:)..senyum lagi..hehe..off handfone care terbaek bagi aku supaye tak di ganggu..umm..okey encik hati..tabahkan diri awak okey..saye tau awak mampu lakukannye..sekarang awak ade saye jek..da tak de hati kedue..awak pon mesti sedih kan??tak pe..kite samsame okey..hehe..ade hikmah la tau..jangan la pike kite takde pakwe,,kite tak laku..nonono..tapi mungkin belom sampai mase yang sesuai kot kite nak komitmien dengan pasangan kite..kan??tak pe..pergi la awak..tak kesah..saye ade kawankawan..kawan susah nak carik tau..kadangkadang kawan la segalenye..:)awak pergi la jaohjaoh dari idop saye yep??terime kaseh segalenye:)..tak mampu nak cakap..banyak sangat..kepade kawankawan yang memegang status macam aku,,samesame la kite berdoa yep semoge tuhan bagi kite yang baek antare yang terbaek..:)..ayat skema la..haha..


p/s~~jangan bercinte bagai nak rak..nanti tak de kesudahan..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan