Isnin, 6 Jun 2011

kerje

kerje,,kerje,,kerje..okey..sekali lagi pasal kerje..tak tau kenape aku memang da semangat giler nak kerje kat kilang tu..CIMBERLY CLARK..kowang penah dengar kan name kilang nie??takpon owang lame panggel scootpaper..jalan mersing..okey pegi memang takde masalh..bangon pukol 4setengah pagi..okey macam bangon sahor pulak okey..haha..yang aku suahkan mak aku la kan..da kene bangon jugak temankan aku anak die yang paleng penakot nie okey..haha..mandimandi dan bersiap sebap nak sembahyang,,waktu pon belom masok..pukol 5setengah ven kilang pon datang sambel bunyik kan ponpon..haha..padahal ade aku kat situ dok..adoi..naek ven aku ingat ramai la melayu..sekali keling sume la..aku dengan ira jek yang melayu..aisemen..naseb baek aku bertudung..kalao tidak,,risiko kutu akan meninggi..hehe..keling kan kadangkadang ade yang kutu kan..takot..grrrrr(sambel mengetap biber)..haha..pagipagi da dudok dalam ekon..dekat kantin..adoi sejok okey..menggigel aku dengan ira..haih!!pukol berape bawu kitowang dipanggel masok untok melihat ape yang patot dikerjekan..aku kene tempat bawh..ira kene tempat atas..kitowang berpisah..aku paling tak suke berpisah departmen nie..!!kilang bertaraf dunie macam tu,,rehat tak kan serentak okey..haih!!maknenye aku dengan ira rehat berasingan..oh!!sadis giler..da tak de kawan..die pisahkan pulak aku..huhu..yag paleng aku tak tahan,,kilang tu berhabok..omg!!aku memaang tak kan tahan..bawu berape jam aku dudok kat situ,,aku dah setat bersin..huh..memang aku tak tahan..kerje memang senanag..paking tisu jek kan..senang..tapi habok la wey..nie aku alek umah,,asyek bersin jek..bukan ade resdong okey..nie sebap habok yang jahat menggode idong aku..jahat kao habok..maen jaohjaoh..dan akhernye aku decide nak berhenti..odng aku da kene jangkitan habok jahat..sekian!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan