Ahad, 5 Jun 2011

dapat hadiah !!

HANDBEG..




okey..macam biese seperti yang dijanjikan,,aku pon mengelurkan diri aku dengan owang tersayang..jai la sape lagi..hehe..nak tau tak,,jai bagi adia ape sempene bezday aku??die bagi aku handbeg puteh..cantek!!aku suke sangat..wah!!tak sangke kan jai pandai sangat pilihkan adiah tok aku??haha..sayang b..<3..hehe..lepas tu aku tukar hendpone dengan die..hendpone ape tah..yang pasti nokia..tak payah la aku bersusah payah nak cabot batery hendpone mak aku lagi kan..hehe..tak dapat la nak tunjok gambar hendbeg tu..sebap,,hendpone da tak de kamere okey..sedih tak??sedih kan??jum nanges samesame??:'(..huaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!nak hendpone kamere semule!!hihi..mengade pulak nak nangesnanges..macam la jai tak ganti..tapi lambat siket die cakap..tak pe..aku tunggu..hehe..keluar ujanujan sampai aku pon da seseme..esok nak setat keje pulak tu..penat!!kalao boley tak nak keje..tapi nak kumpol duet sebap,,nak belikan owang tersayang dengan wet sendiri..:)..doakan aku bertahan..:)..babai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan