Selasa, 21 Jun 2011

buat blog..:)

hahaha..nak gelak banyak banyak boley tak??boley la..boley la ea?ea?please?boley ea??yeah!!dapat jugak..HAHAHA..apesal la kao ieda..tak malu ke nak gelak besa besa sampai tebukak mulot nampak anak tekak??haih!!suke ati aku la..mulot aku,,tekak aku okey..kenape aku gelak??errr sebab sebab entah la..aku gelak sebab ramai yang terpengaroh dengan dunie PEMBELOGgan nie..haha..ye la..kalao dulu kite sebok sangat awal taon jek pegi supermaket beli buku tebal tu konon konon nak tulis dairi la kan..haha..tapi bile *ZAMAN DAH BERUBAH,,DUNIE DAH MAJU*tinggal daftarkan diri jek..da dapat buat blog nie..ciap ade lagu,,katon joget joget la kat tepi tu,,bintang bingtang,,boley letak gambar seberape yang banyak tanpe kao kena gam gambar pakwe kao tu ha!!haha..adoi..memang kuat terpengaroh betol la kan..terutame aku..dulu nengok blog owang jek..tapi bile da buat sendiri,,da gian asyik nak mengarang jek..*hamboi kao id..dulu time sekolah,,cekgu suroh buat karangan kao tak nak..sekarang sebok*..haha..memang seronok la bile mule mule dapat buat blog dulu..macam dapat ape kan??dapat keputusan SPM pon tak seronok macam nie tau..haha..bangang giler ayat aku..kalao da keputusan tu tak berape nak cemerlang,,memang la tak serunuk..hep!!cemerlang okey..cume tak berape jek..aku tegaskan lagi*tak berape*..ingat tu..haha..saje nak mention tak berape tu..eh da merepek macam kerepek da nie..haha..okey la okey la..babai..kang aku tules lagi jadik lebih terok dari kerepek..haha..bai !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan