Khamis, 21 April 2011

perasaan

PERASAAN @ PERASAN ??

hahaha..kali nie tajok aku tu ha yang kat atas tu..hey..hari hari update blog..maklomlah kan dudok kat umah..so,,da siap kemas umah,,tolong mak masak,,mandi o pelbagai kerje untok anak dare di pagi hari la..aik??ayat aku??agak pelik..haha..betol betol sastera..bangge cekgu SITI NOOR AZARIYAH aku ajar..haha..ha !! ini adelah PERASAN!!bahaye ea..jage jage..owang kuat perasan,,amai yang tak suke..so,,janganla kowang semue nak memerasankan diri kowang..haha..

PERASAN maksodnye owang yang kuat perasan dan die tak tau pon die tengah perasan..macam bajet cantek ke kan..tapi kalao da memang cantek,,janganla BANGGE sangat okey..owang naek nyampah!!haha..takotkan kalao owang nyampah kat kite..??haha..tak takot??ee..takde perasaan langsong!!hati kering la kau..haha..

PERASAAN maksodnye perasaan la..takde pulak aku tengok makne die dalam KAMUS DEWAN EDISI KETIGE..haha..ala pandai pandai la kan..tak kan kowang tak tau ape tu perasaan..yang datang dalam diri kite sendiri la..grrrr..blur**..haha..sape sape yang takde perasaan,,memang kuat perasaa..haha..ishh bahaye la..haha..

PERASAN @ PERASAAN adek beradek jek..haha..memandai je aku..perosak bahase langsong la..marah cekgu aku..haha..

p/s::kowang nie kenelah ade perasaan ok..aku cakap perasaan..bukan perasan..tapi kakao nak perasan,,kowang perasanlah dengan owang yang kuat perasan dengan kowang..lawan jek perasan tu..jangan mengalah..haha..^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan