Khamis, 21 April 2011

carik keje

KERJE KERJE KERJE.........


Bosan kan kalao bincang pasal keje??pempuan macam aku,,memang memileh sangat bab kerje mengerje nie..haish !!mane taknye..nak carik keje yang cuti hari ahad,,punye la susah..MELAINKAN kilang ataopon kerajaan..kan??sape setuju angkat tangan macam usop ape tu??haha..lupe la sey..umm..aku nie nak carik kerje yang cuti ahad..maklomlah kan,,ahad tu la satu satu nye hari kite nak merehatkan diri dengan keluarge,,kawan kawan,,boypren..tapi kalao kerje hai ahad tu tak ke tak de mase..hey..nak cuti ahad gak !!apesal ha kedai kedai tu g bukak ahad??nape??kononnye ahad tu ramai owang??cam tu??kemon la wey..ahad tu bukannye owang asyek nak masok kedai kao jep..hehe..sowie la pade bakal bos aku ea..aku tetap nak cuti ahad..haha..nak jugak !! tak kire..haha..tapi kan,,tapi kan,,mak aku da BEBEL da nie bab tak kerje..aisemen..bukan tak nak la..tapi tak dek yang memenohi citerase eden la..haha..okeyla okey..nanti,,aku da jumpe kerje,,aku kerje okey..tak cuti ahad pon tak pe la..korban kan siket..dari mak aku biseng tak tentu pasal kang..haha..

p/s::kowang kowang kalao nak carik kerje jangan cerewet macam aku okey!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan