Isnin, 25 April 2011

mulekan hidop yang baru

mulekan hidop yang baru adelah satu satunye care untok owang owang cam aku..sedih sangat la..tapi owang cakap mule mule memang la sedih..tapi kalao kite dah biasekan diri kite hidop tanpe owang yang selame nie ade dengan kite,,akhirnye insyallah semuenye akan kembali macam biase..umm..


handfone aku sunyi sangat sangat bile takde bunyik mesej..waalaopon aku selalu pasang gegar jek..tapi memang la aku masih mengharap die carik aku lagi..tapi tu semue tak mungkin kan??tak pe la..go ieda!!jangan lemah ok..lepas nie,,handfone aku kalao bunyik pon,,mesti dari kawan kawan ataopon dari family..tapi paleng bangang,,nombor baru..haih!!


rindu la nak taip mesej laju laju,,bile kau call,,aku terkedek kedek lari masok bilek kononnye tak nak bagi owang laen denga..haha..kelaka kan??tapi lepas nie,,aku da tak kan terkedek kedek da..haha..sebab,,bukan kau call aku..tak kan lah kawan kawan aku call aku sebok nak masok bilek..kan??giler??bhahahaa..kau nampak??walaopon kau tak dulik dengan aku,,aku tetap ketawe..aku tak de pape do..okey jek..


lepas nie kan,,sape nak belanje aku makan banyak banyak do..sape nak belikan aku cokelet macam dulu dulu??sape nak bawak aku naek moto lagi??huaa..sedih do..walaopon aku marah marah,,tapi aku sayang..then,,aku tau kau pon mesti sayang aku lagi..buktinye,,belom ade kate putos lagi kan??aku syang kau la do..sumpah la..haha..tengok,,aku maseh ketawe!!


aku tak sabar do nak jumpe kau..nak bincang masalah yang kite ade sekarang..kau asyek tak se mase jek..kau nie sebok sangat dengan kau punye kebon tu..aku tau la selangkah lagi kau nak jadik pemilik kebon..nak jadik tokey beso..tapi jangan la lupe aku do..sedih do aku..bhahah..macam bodoh kan??kau macam tak de aku plak kan yang kau sebok dengan kebon kau tu..haih!!biler nak jumpe kau la sayang!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan